Μαρία Μάζη

Μαρία Μάζη

Η Μαρία Μάζη, γεννημένη στην Κέρκυρα, ξεκίνησε τα μουσικά της βήματα στο πιάνο με την Τίνα Πυλαρινού. Συνέχισε τις μουσικές της σπουδές στο Ωδείο Αθηνών, με τον Άρη Γαρουφαλή στο πιάνο και τον Χαράλαμπο Καννά στα Ανώτερα Θεωρητικά. Το 1987, έκανε μετεγγραφή στο Απολλώνιο Ωδείο, απ’ όπου πήρε Δίπλωμα πιάνου με «Άριστα», με καθηγήτρια την Κερκυραία Μαρία Στούπη, καθώς και στα θεωρητικά υπό τη διδασκαλία του Β. Δέλλιου, τα πτυχία Ωδικής, Αρμονίας και Αντίστιξης, με βαθμό «Άριστα».
Κατά την διάρκεια των σπουδών της στην Αθήνα, εργάστηκε στο Αττικό και στο Απολλώνιο Ωδείο. Παράλληλα, εμφανίστηκε σε ρεσιτάλ στην αίθουσα συναυλιών του «Παρνασσού», στην αίθουσα συναυλιών του Ωδείου Αθηνών (βραδιές της Ιταλικής και Γαλλικής Πρεσβείας) και στην αίθουσα του Απολλώνιου Ωδείου, ερμηνεύοντας έργα Ελλήνων συνθετών ( Γ. Σισιλιάνος, Β. Δέλλιος, Ν. Σκαλκώτα και Μ. Καλομοίρη.)  

Το 1997 ξεκινά να εργάζεται στο Ωδείο Κέρκυρας ως καθηγήτρια πιάνου, όπου παρακολούθησε μαθήματα Μουσικής Τεχνολογίας με τον Α. Καλογερά και πήρε το πτυχίο «Φούγκας» με καθηγητή τον Νίκο Παπαδημητρίου, με τον οποίο έκανε και μαθήματα «Σύνθεσης». 

Κατά την περίοδο του 1990-1997 έλαβε μέρος σε ημερίδες με θέμα την μουσικοκινητική αγωγή (σύστημα ORFF). Έχει επίσης παρακολουθήσει  σεμινάρια Σύνθεσης και Διεύθυνσης Ορχήστρας το 2004 και 2005, με τον Θεόδωρο Αντωνίου, του οποίου έχει ερμηνεύσει και έργα. Και, για δύο συνεχόμενες χρονιές, υπήρξε ακροάτρια στο Master Class Διεύθυνσης Μπάντας με τον Βέλγο Μαέστρο Bart Piqcuer(2013) και με τον Ιταλό Μαέστρο Mirco Barani (2014), διοργανωμένο από την Φ. Ε. Καποδίστριας.

Ως σολίστ, έχει συνεργαστεί με την ορχήστρα του Ωδείου Κερκύρας σε εκδηλώσεις προκλασικής, κλασικής και σύγχρονης μουσικής («Το χαμόγελο της Τζοκόντας», του Μ. Χατζιδάκι ως σολίστ, βραδιές με τον Γ. Κατσαρό, τον Β. Λέκκα και την Μ. Φαραντούρη). Επιπρόσθετα, έχει ερμηνεύσει έργα σύγχρονου και κλασικού ρεπερτορίου στο Πνευματικό Κέντρο Ιωαννίνων κι έχει λάβει μέρος σε ρεσιτάλ στην Ιόνιο Ακαδημία και στην Αναγνωστική Εταιρεία Κέρκυρας. Επίσης, έχει εμφανιστεί σε βραδιές στο Μουσείο Καποδίστρια, στο Παλαιό Φρούριο Κέρκυρας, στο Περιστύλιο Ανακτόρων Μιχαήλ και Γεωργίου, στον Κήπο των Μουσών στο Αχίλλειο και στο Θέατρο «Ρένα Βλαχοπούλου».   

Έχει συνεργαστεί με την Χορωδία Χλωμού και την Μικτή Παιδική Χορωδία του Δήμου Αχιλλείου. Το 2014-2018 υπήρξε η πιανίστα του Γυναικείου Φωνητικού Συνόλου “Female Echoes”. Το 2015, έλαβε μέρος ως πιανίστα, στην παιδική όπερα “Brundibar” του Hans Krasa και το «Μαγεμένο Δάσος» της Κατερίνας Τσίτσα, μαζί με την Όπερα Δωματίου Κέρκυρας, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και τον Ροταριανό Όμιλο Κέρκυρας. Το 2017, ήταν υπεύθυνη διεύθυνσης παραγωγής της κωμικής όπερας του GiovanniBattista Pergolesi “La Serva Padrona”, σε σκηνοθεσία Πέτρου Γάλλια, καθώς και πιανίστα του μουσικού συνόλου της παραστάσεως. Στη συνέχεια, συνεργάστηκε ως πιανίστα σε σεμινάρια φωνητικής, με τους Λυρικούς Τραγουδιστές, Χριστόφορο Σταμπόγλη και Νικόλαο Σπανάτη.

Στα κύρια ενδιαφέροντα της συγκαταλέγονται η μελέτη και διδασκαλία τεχνικών ερμηνείας πιάνου και η μουσική προσχολική αγωγή, στα πλαίσια της οποίας, συνεργάστηκε με τη Φ.Ε.Κ. Μάντζαρος, όπου υπήρξε Δασκάλα του Προσχολικού Τμήματος για δώδεκα συνεχή έτη. Επίσης ως πιανίστα του συνόλου της Φιλαρμονικής εμφανίστηκε σε Κέρκυρα, Καλαμάτα, Θεσσαλονίκη και Αθήνα (Μέγαρο Μουσικής). Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, σχεδίασε, σκηνοθέτησε και προσάρμωσε σε ελεύθερη διασκευή παραμύθια του Ευγένιου Τριβυζά («Το φαγκρί και το σκουμπρί» και «Η μάγισσα Φρικαντέλα») μαζί με την Καλλιτεχνική Σχολή Κέρκυρας. Τέλος, με τη βοήθεια του σκηνοθέτη και χορογράφου, Πέτρου Γάλλια, ανέβασαν την παράσταση «Χριστουγεννιάτικη Ιστορία» του Κάρολου Ντίκενς, μαζί με τους μαθητές του προσχολικού τμήματος και των τμημάτων θεωρίας της Φ. Ε. Μάντζαρος (2012).

Τα τελευταία χρόνια είναι καθηγήτρια πιάνου στο Ιόνιο Ωδείο Κέρκυρας.